Media audiences television, meaning and emotion
An engaging and original study of current research on television audiences and the concept of emotion, this book offers a unique approach to key issues within television studies. Topics discussed include: television branding; emotional qualities in television texts; audience reception models; fan cu...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Edinburgh
Edinburgh University Press
2009
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-12 DE-473 DE-355 DE-703 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
DE-12DE-473
DE-355
DE-703
URL des Erstveröffentlichers