The handbook of world Englishes
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | , , |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Malden, MA
Blackwell Pub.
2006
|
Schriftenreihe: | Blackwell handbooks in linguistics
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | FRO01 UBG01 UBM01 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Beschreibung: | Includes bibliographical references and indexes Presents a collection of articles focusing on selected critical dimensions and case studies of the theoretical, ideological, applied and pedagogical issues related to English as it is spoken around the world. This handbook is suitable for researchers and students of World Englishes |
---|---|
Beschreibung: | 1 Online-Ressource (xix, 811 pages) |
ISBN: | 9781405178365 1405178361 9781405111850 1405111852 9781405164306 1405164301 9780470757598 0470757590 |