Guerrilla marketing easy and inexpensive strategies for making big profits from your small business

From the Publisher: When Guerrilla Marketing was first published in 1983, Jay Levinson revolutionized marketing strategies for the small-business owner with his take-no-prisoners approach to finding clients. Based on hundreds of solid ideas that really work, Levinson's philosophy has given birt...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Levinson, Jay Conrad 1933-2013 (VerfasserIn), Levinson, Jeannie (VerfasserIn), Levinson, Amy (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Boston, Mass. Houghton Mifflin 2007
Ausgabe:4. ed., compl. updated and expanded
Schlagworte:
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de