Prospective mathematics teachers' informal and formal reasoning about the concepts of derivative and differentiability

The scientific nature of mathematics is extremely exact, detailed and abstract. However, holistic and concrete interpretations are very important in creative mathematical thinking. They are as well important in mathematical understanding, because mathematical knowledge presented in a formal form is...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Viholainen, Antti (VerfasserIn)
Format: Abschlussarbeit Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Jyväskylä Univ. 2008
Schriftenreihe:Report / University of Jyväskylä, Department of Mathematics and Statistics 115
Schlagworte:
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de