Teaching struggling and at-risk readers a direct instruction approach
"Teaching Struggling and At-Risk Readers: A Direct Instruction Approach is designed to provide specific information to assist educators in being effective teachers of reading with all of their students. This three-part book provides information on incorporating instructional design and delivery...
Gespeichert in:
Format: | Buch |
---|---|
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Upper Saddle River, N.J. [u.a.]
Pearson Merrill Prentice Hall
2006
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | Table of contents Inhaltsverzeichnis |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
Table of contentsInhaltsverzeichnis