Schools as imagined communities the creation of identity, meaning, and conflict in U.S. history
As the federal government forces states to create centralized systems of accountability, the notion of a "community" school is now less and less defined by substantive decisions on core curriculum. Yet, the idea of a school as community survives, through the local politics of education or...
Gespeichert in:
Format: | Buch |
---|---|
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Houndmills, Basingstoke
Palgrave Macmillan
2006
|
Ausgabe: | 1. ed. |
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | Inhaltsverzeichnis |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: