Helping schoolchildren cope with anger a cognitive-behavioral intervention

In this volume, the authors provide the latest knowledge base on childhood aggression, the cognitive-behavioral principles underlying their approach, instructions for setting up and running the program, and a session-by-session treatment manual. Included are detailed guidelines for monitoring interv...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Larson, Jim (VerfasserIn), Lochman, John Edward (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: New York [u.a.] Guilford Press 2002
Schriftenreihe:The Guilford school practitioner series
Schlagworte:
Online-Zugang:Contributor biographical information
Publisher description
Table of contents
Inhaltsverzeichnis
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de

Online

Contributor biographical information
Publisher description
Table of contents
Inhaltsverzeichnis