Cross-linguistic study of acquired reading disorders implications for reading models, disorders, acquisition, and teaching
"The study of acquired reading disorders has served as a touchstone of research on language and the brain. Researchers believe that an in-depth analysis of reading disorders could lead to comprehensive models of the representation of reading skills and its subcomponents in the human brain. Sign...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
New York [u.a]
Kluwer Acad. / Plenum Publ.
2003
|
Schriftenreihe: | Neuropsychology and cognition
24 |
Schlagworte: | |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: