Manipulation of the American voter political campaign commercials
Manipulation of the American Voter is a research-based examination of the theoretical and practical reasons for successful political advertising. It provides the means necessary to analyze political commercials, and by presenting the motives behind advertising strategies and tactics used in contempo...
Gespeichert in:
Hauptverfasser: | , |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Westport, Conn. [u.a.]
Praeger
1997
|
Ausgabe: | 1. publ. |
Schriftenreihe: | Praeger series in political communication
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | Inhaltsverzeichnis |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: