Professional development as transformative learning new perspectives for teachers of adults

Professional Development as Transformative Learning draws on recent scholarship in adult education to provide practical ideas for adult educators on how to stimulate and support their own development as educators and better understand the process of professional development as adult learning. Buildi...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Cranton, Patricia (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: San Francisco Jossey-Bass 1996
Ausgabe:1. ed.
Schriftenreihe:The Jossey-Bass higher and adult education series
Schlagworte:
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de