Relationship marketing for competitive advantage winning and keeping customers

The newly emerging area of relationship marketing has become a major focal point for leading-edge practitioners in their search for sustainable competitive advantage. This book, which complements the best-selling title Relationship Marketing, presents a selection of some of the best writing on the s...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Oxford [u.a.] Butterworth Heinemann 1995
Ausgabe:1. publ.
Schriftenreihe:The marketing series : Student
The marketing series: Professional development
The marketing series: Practitioner
Schlagworte:
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de