Relationship marketing for competitive advantage winning and keeping customers
The newly emerging area of relationship marketing has become a major focal point for leading-edge practitioners in their search for sustainable competitive advantage. This book, which complements the best-selling title Relationship Marketing, presents a selection of some of the best writing on the s...
Gespeichert in:
Format: | Buch |
---|---|
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Oxford [u.a.]
Butterworth Heinemann
1995
|
Ausgabe: | 1. publ. |
Schriftenreihe: | The marketing series : Student
The marketing series: Professional development The marketing series: Practitioner |
Schlagworte: | |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung: