Three lessons conservation science can learn from the COVID‐19 pandemic

Article impact statement: COVID‐19 has demonstrated the need to optimize research activity, convey the gravity of loss, and reevaluate merit in conservation science.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Conservation biology 2020-12, Vol.34 (6), p.1331-1332
Hauptverfasser: Buxton, Rachel T., Bergman, Jordanna N., Lin, Hsien‐Yung, Binley, Allison D., Avery‐Gomm, Stephanie, Schuster, Richard, Roche, Dominique G., Bennett, Joseph R.
Format: Artikel
Sprache:eng
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:Article impact statement: COVID‐19 has demonstrated the need to optimize research activity, convey the gravity of loss, and reevaluate merit in conservation science.
ISSN:0888-8892
1523-1739
DOI:10.1111/cobi.13652