Editorial: Recommendations on inclusive language and transparent reporting relating to diversity dimensions for the Journal of Pediatric Psychology and Clinical Practice in Pediatric Psychology

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Journal of pediatric psychology 2024-01, Vol.49 (1), p.1-12
Hauptverfasser: Modi, Avani C, Beal, Sarah J, Becker, Stephen P, Boerner, Katelynn E, Burton, E Thomaseo, Chen, Diane, Crosby, Lori E, Hilliard, Marisa E, Hood, Anna M, Kahhan, Nicole A, Law, Emily, Long, Kristin A, McGrady, Meghan E, Sweenie, Rachel E, Thurston, Idia B, Valrie, Cecelia, Wu, Yelena P, Duncan, Christina L
Format: Artikel
Sprache:eng
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:
ISSN:0146-8693
1465-735X
1465-735X
DOI:10.1093/jpepsy/jsad094