How does service drive the service company?

"How Does Service Drive the Service Company?" presents commentators on Leonard A. Schlesinger and James L. Heskett's September-October article. Commentators include Michael R. Quinlan, Ron Zemke, Jim Snider, Dinah Nemeroff, Steven S. Reinemund, Robert Ayling, Karmjit Singh, James A. P...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Harvard business review 1991-11, Vol.69 (6), p.146-154
Hauptverfasser: Quinlan, M R, Zemke, R, Snider, J, Nemeroff, D, Reinemund, S S, Ayling, R, Singh, K, Perkins, J A, Antonini, J E, Loeb, W F
Format: Magazinearticle
Sprache:eng
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:"How Does Service Drive the Service Company?" presents commentators on Leonard A. Schlesinger and James L. Heskett's September-October article. Commentators include Michael R. Quinlan, Ron Zemke, Jim Snider, Dinah Nemeroff, Steven S. Reinemund, Robert Ayling, Karmjit Singh, James A. Perkins, Joseph E. Antonini, and Walter F. Loeb.
ISSN:0017-8012