Transforming medical education: Implementing ‘disruptors’ to break the cycle of ableism

@meekslisa and @jbullockruns in @MedEd_Journal highlight the struggles of disabled students and call for strategic disruptions to dismantle ableism and foster inclusion in #HPE. #DocsWithDisabilities #MedTwitter #MedEd

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Medical education 2024-09, Vol.58 (9), p.1023-1025
Hauptverfasser: Meeks, Lisa M., Bullock, Justin L.
Format: Artikel
Sprache:eng
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:@meekslisa and @jbullockruns in @MedEd_Journal highlight the struggles of disabled students and call for strategic disruptions to dismantle ableism and foster inclusion in #HPE. #DocsWithDisabilities #MedTwitter #MedEd
ISSN:0308-0110
1365-2923
1365-2923
DOI:10.1111/medu.15445