University learning: Improve undergraduate science education

It is time to use evidence-based teaching practices at all levels by providing incentives and effective evaluations, urge Stephen E. Bradforth, Emily R. Miller and colleagues.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Nature (London) 2015-07, Vol.523 (7560), p.282-284
Hauptverfasser: Bradforth, Stephen E., Miller, Emily R., Dichtel, William R., Leibovich, Adam K., Feig, Andrew L., Martin, James D., Bjorkman, Karen S., Schultz, Zachary D., Smith, Tobin L.
Format: Artikel
Sprache:eng
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:It is time to use evidence-based teaching practices at all levels by providing incentives and effective evaluations, urge Stephen E. Bradforth, Emily R. Miller and colleagues.
ISSN:0028-0836
1476-4687
DOI:10.1038/523282a