Using the curriculum vitae to promote gender equity during the COVID-19 pandemic/Reply to Arora et al.: Concerns and considerations about using the CV as an equity tool

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Proceedings of the National Academy of Sciences - PNAS 2020-09, Vol.117 (39), p.24032
Hauptverfasser: Arora, Vineet M, Wray, Charles M, O'Glasser, Avital Y, Shapiro, Mark, Jain, Shikha, Malisch, Jessica L, Harris, Breanna N, Sherrer, Shanen M, Lewis, Kristy A, Shepherd, Stephanie L, McCarthy, Pumtiwitt C, Spott, Jessica L, Karam, Elizabeth P, Moustaid-Moussa, Naima, Calarco, Jessica McCrory, Ramalingam, Latha, Talley, Amelia E, Cañas-Carrell, Jaclyn E, Ardon-Dryer, Karin, Weiser, Dana A, Bernal, Ximena E, Deitloff, Jennifer
Format: Artikel
Sprache:eng
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:
ISSN:0027-8424
1091-6490
DOI:10.1073/pnas.2012969117