The Moderator Effect of Communication in Marketing Channels of Distribution; The Case of Car’s Industry in Canada

Keywords Communication * Dependence * Power * Cooperation * Conflict * Satisfaction * LatentVariables * Indicators * Partial Least Squares * Communication Jels D21 * M00 * O50 * R10

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:International advances in economic research 2008-02, Vol.14 (1), p.48-64
Hauptverfasser: Lévy Mangin, Jean-Pierre, Koplyay, Tamás, Calmès, Christian
Format: Artikel
Sprache:eng
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:Keywords Communication * Dependence * Power * Cooperation * Conflict * Satisfaction * LatentVariables * Indicators * Partial Least Squares * Communication Jels D21 * M00 * O50 * R10
ISSN:1083-0898
1573-966X
DOI:10.1007/s11294-007-9133-8