Talking about Books: Pairing Fact and Fiction for Deep Understanding

This month’s Talking about Books column focuses on the depth of learning that happens when classroom teachers employ text sets for thematic teaching.

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Language arts 2001-07, Vol.78 (6), p.579-588
Hauptverfasser: GILLES, CAROL, PIERCE, KATHRYN MITCHELL, ANDRE, MARILYN, BARGIEL, SUSIE, BECK, CATHY, DYE, CAROLYN, HENSON, JANICE, KOBLITZ, DICK, MCDONALD, KATHLEEN, RAPP, NANCY, RIGGS, PAM, VON DRAS, JOAN, WOLF, SUSAN
Format: Artikel
Sprache:eng
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:This month’s Talking about Books column focuses on the depth of learning that happens when classroom teachers employ text sets for thematic teaching.
ISSN:0360-9170
1943-2402
DOI:10.58680/la2001202