Correction: Using Assessment Design Decision Framework in understanding the impact of rapid transition to remote education on student assessment in health-related colleges: A qualitative study

[This corrects the article DOI: 10.1371/journal.pone.0254444.].

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:PloS one 2023-11, Vol.18 (11), p.e0294196-e0294196
Hauptverfasser: Jaam, Myriam, Nazar, Zachariah, Rainkie, Daniel C, Hassan, Diana Alsayed, Hussain, Farhat Naz, Kassab, Salah Eldin, Agouni, Abdelali
Format: Artikel
Sprache:eng
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:[This corrects the article DOI: 10.1371/journal.pone.0254444.].
ISSN:1932-6203
1932-6203
DOI:10.1371/journal.pone.0294196