How to promote optimal individual and collaborative learning in remote and hybrid environments? A focus on motivational and emotional factors

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Molinari, Gaëlle, Raes, Annelies, Zeng, Lily, Bridges, Susan, Mentzer, Nathan, Farrington, Shawn W, Koehler, Adrie, Mohandas, Lakshmy, Aamir, Ali, Claypool, Mallory, Petit, Matthieu, Babin, Julie, Desrochers, Marie-Ève, Järvenoja, Hanna, Törmänen, Tiina, Pramila-Savukoski, Sari, Kuivila, Heli, Järvelä, Sanna, Mikkonen, Kristina, Ollesch, Lisa, Bodemer, Daniel, Weinberger, Armin
Format: Tagungsbericht
Sprache:eng
Online-Zugang:Volltext bestellen
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:
ISSN:1573-4552