Does the Format of Performance-Based Tests (PBTs) Influence Performance Outcomes Among Older Adults?

Date Presented 04/05/19 Primary Author and Speaker: Brittany Nguyen Contributing Authors: Muhammad Al-Heizan, Hayley Engel, Courtney Smith, Erika Hoffman, Timothy Marks, Gordon Giles, Dorothy Farrar Edwards

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:The American journal of occupational therapy 2019-08, Vol.73 (4 S1), p.7311515263-7311515263p
Hauptverfasser: Nguyen, Brittany, Al-Heizan, Muhammad, Engel, Hayley, Smith, Courtney, Hoffman, Erika, Marks, Timothy, Giles, Gordon, Edwards, Dorothy Farrar
Format: Artikel
Sprache:eng
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:Date Presented 04/05/19 Primary Author and Speaker: Brittany Nguyen Contributing Authors: Muhammad Al-Heizan, Hayley Engel, Courtney Smith, Erika Hoffman, Timothy Marks, Gordon Giles, Dorothy Farrar Edwards
ISSN:0272-9490
1943-7676
DOI:10.5014/ajot.2019.73S1-PO4059