IMPROVED INDUSTRIAL TRUCK

Die Erfindung betrifft ein Flurförderfahrzeug, umfassend wenigstens ein erstes Stützrad (31), wenigstens ein zweites Stützrad (32), wenigstens ein Antriebsrad (4), ein Fahrgestell (2; 11), und einen Pendelrahmen (10), welcher am Fahrgestell (2) mittels einer horizontalen Pendelachse (30) angelenkt i...

Ausführliche Beschreibung

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Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: REMLINGER, Markus, SCHWIMMER, Helmut, MUELLER, David, HAMMER, Uwe, KURZ, Josef Maximilian, WEINZIERL, Johannes, HUBERTUS, David Julian, OAKEY, Nadia
Format: Patent
Sprache:eng ; fre ; ger
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creator REMLINGER, Markus
SCHWIMMER, Helmut
MUELLER, David
HAMMER, Uwe
KURZ, Josef Maximilian
WEINZIERL, Johannes
HUBERTUS, David Julian
OAKEY, Nadia
description Die Erfindung betrifft ein Flurförderfahrzeug, umfassend wenigstens ein erstes Stützrad (31), wenigstens ein zweites Stützrad (32), wenigstens ein Antriebsrad (4), ein Fahrgestell (2; 11), und einen Pendelrahmen (10), welcher am Fahrgestell (2) mittels einer horizontalen Pendelachse (30) angelenkt ist, wobei das erste Stützrad (31) am Fahrgestell (2) angeordnet ist und wobei das zweite Stützrad (32) und das Antriebsrad (4) am Pendelrahmen (10) angeordnet sind. The invention relates to an industrial truck, comprising at least one first support wheel (31), at least one second support wheel (32), at least one drive wheel (4), a chassis (2; 11) and a pendulum frame (10), which is articulated to the chassis (2) by means of a horizontal pendulum shaft (30), wherein the first support wheel (31) is arranged on the chassis (2) and wherein the second support wheel (32) and the drive wheel (4) are arranged on the pendulum frame (10). L'invention concerne un chariot de manutention motorisé amélioré, comprenant au moins une première roue d'appui (31), au moins une deuxième roue d'appui (32), au moins une roue motrice (4), un châssis (2 ; 11), et un cadre pendulaire (10), lequel est articulé sur le châssis (2) au moyen d'un axe pendulaire (30) horizontal, la première roue d'appui (31) étant agencée sur le châssis (2) et la deuxième roue d'appui (32) et la roue motrice (4) étant agencées sur le cadre pendulaire (10).
format Patent
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The invention relates to an industrial truck, comprising at least one first support wheel (31), at least one second support wheel (32), at least one drive wheel (4), a chassis (2; 11) and a pendulum frame (10), which is articulated to the chassis (2) by means of a horizontal pendulum shaft (30), wherein the first support wheel (31) is arranged on the chassis (2) and wherein the second support wheel (32) and the drive wheel (4) are arranged on the pendulum frame (10). L'invention concerne un chariot de manutention motorisé amélioré, comprenant au moins une première roue d'appui (31), au moins une deuxième roue d'appui (32), au moins une roue motrice (4), un châssis (2 ; 11), et un cadre pendulaire (10), lequel est articulé sur le châssis (2) au moyen d'un axe pendulaire (30) horizontal, la première roue d'appui (31) étant agencée sur le châssis (2) et la deuxième roue d'appui (32) et la roue motrice (4) étant agencées sur le cadre pendulaire (10).</description><language>eng ; fre ; ger</language><subject>HAULING ; HOISTING ; HOISTING, LIFTING, HAULING OR PUSHING, NOT OTHERWISE PROVIDEDFOR, e.g. DEVICES WHICH APPLY A LIFTING OR PUSHING FORCEDIRECTLY TO THE SURFACE OF A LOAD ; LIFTING ; PERFORMING OPERATIONS ; TRANSPORTING</subject><creationdate>2018</creationdate><oa>free_for_read</oa><woscitedreferencessubscribed>false</woscitedreferencessubscribed></display><links><openurl>$$Topenurl_article</openurl><openurlfulltext>$$Topenurlfull_article</openurlfulltext><thumbnail>$$Tsyndetics_thumb_exl</thumbnail><linktohtml>$$Uhttps://worldwide.espacenet.com/publicationDetails/biblio?FT=D&amp;date=20180802&amp;DB=EPODOC&amp;CC=WO&amp;NR=2018137981A1$$EHTML$$P50$$Gepo$$Hfree_for_read</linktohtml><link.rule.ids>230,308,780,885,25564,76547</link.rule.ids><linktorsrc>$$Uhttps://worldwide.espacenet.com/publicationDetails/biblio?FT=D&amp;date=20180802&amp;DB=EPODOC&amp;CC=WO&amp;NR=2018137981A1$$EView_record_in_European_Patent_Office$$FView_record_in_$$GEuropean_Patent_Office$$Hfree_for_read</linktorsrc></links><search><creatorcontrib>REMLINGER, Markus</creatorcontrib><creatorcontrib>SCHWIMMER, Helmut</creatorcontrib><creatorcontrib>MUELLER, David</creatorcontrib><creatorcontrib>HAMMER, Uwe</creatorcontrib><creatorcontrib>KURZ, Josef Maximilian</creatorcontrib><creatorcontrib>WEINZIERL, Johannes</creatorcontrib><creatorcontrib>HUBERTUS, David Julian</creatorcontrib><creatorcontrib>OAKEY, Nadia</creatorcontrib><title>IMPROVED INDUSTRIAL TRUCK</title><description>Die Erfindung betrifft ein Flurförderfahrzeug, umfassend wenigstens ein erstes Stützrad (31), wenigstens ein zweites Stützrad (32), wenigstens ein Antriebsrad (4), ein Fahrgestell (2; 11), und einen Pendelrahmen (10), welcher am Fahrgestell (2) mittels einer horizontalen Pendelachse (30) angelenkt ist, wobei das erste Stützrad (31) am Fahrgestell (2) angeordnet ist und wobei das zweite Stützrad (32) und das Antriebsrad (4) am Pendelrahmen (10) angeordnet sind. The invention relates to an industrial truck, comprising at least one first support wheel (31), at least one second support wheel (32), at least one drive wheel (4), a chassis (2; 11) and a pendulum frame (10), which is articulated to the chassis (2) by means of a horizontal pendulum shaft (30), wherein the first support wheel (31) is arranged on the chassis (2) and wherein the second support wheel (32) and the drive wheel (4) are arranged on the pendulum frame (10). L'invention concerne un chariot de manutention motorisé amélioré, comprenant au moins une première roue d'appui (31), au moins une deuxième roue d'appui (32), au moins une roue motrice (4), un châssis (2 ; 11), et un cadre pendulaire (10), lequel est articulé sur le châssis (2) au moyen d'un axe pendulaire (30) horizontal, la première roue d'appui (31) étant agencée sur le châssis (2) et la deuxième roue d'appui (32) et la roue motrice (4) étant agencées sur le cadre pendulaire (10).</description><subject>HAULING</subject><subject>HOISTING</subject><subject>HOISTING, LIFTING, HAULING OR PUSHING, NOT OTHERWISE PROVIDEDFOR, e.g. DEVICES WHICH APPLY A LIFTING OR PUSHING FORCEDIRECTLY TO THE SURFACE OF A LOAD</subject><subject>LIFTING</subject><subject>PERFORMING OPERATIONS</subject><subject>TRANSPORTING</subject><fulltext>true</fulltext><rsrctype>patent</rsrctype><creationdate>2018</creationdate><recordtype>patent</recordtype><sourceid>EVB</sourceid><recordid>eNrjZJD09A0I8g9zdVHw9HMJDQ4J8nT0UQgJCnX25mFgTUvMKU7lhdLcDMpuriHOHrqpBfnxqcUFicmpeakl8eH-RgaGFobG5pYWho6GxsSpAgCr0CEu</recordid><startdate>20180802</startdate><enddate>20180802</enddate><creator>REMLINGER, Markus</creator><creator>SCHWIMMER, Helmut</creator><creator>MUELLER, David</creator><creator>HAMMER, Uwe</creator><creator>KURZ, Josef Maximilian</creator><creator>WEINZIERL, Johannes</creator><creator>HUBERTUS, David Julian</creator><creator>OAKEY, Nadia</creator><scope>EVB</scope></search><sort><creationdate>20180802</creationdate><title>IMPROVED INDUSTRIAL TRUCK</title><author>REMLINGER, Markus ; SCHWIMMER, Helmut ; MUELLER, David ; HAMMER, Uwe ; KURZ, Josef Maximilian ; WEINZIERL, Johannes ; HUBERTUS, David Julian ; OAKEY, Nadia</author></sort><facets><frbrtype>5</frbrtype><frbrgroupid>cdi_FETCH-epo_espacenet_WO2018137981A13</frbrgroupid><rsrctype>patents</rsrctype><prefilter>patents</prefilter><language>eng ; fre ; ger</language><creationdate>2018</creationdate><topic>HAULING</topic><topic>HOISTING</topic><topic>HOISTING, LIFTING, HAULING OR PUSHING, NOT OTHERWISE PROVIDEDFOR, e.g. DEVICES WHICH APPLY A LIFTING OR PUSHING FORCEDIRECTLY TO THE SURFACE OF A LOAD</topic><topic>LIFTING</topic><topic>PERFORMING OPERATIONS</topic><topic>TRANSPORTING</topic><toplevel>online_resources</toplevel><creatorcontrib>REMLINGER, Markus</creatorcontrib><creatorcontrib>SCHWIMMER, Helmut</creatorcontrib><creatorcontrib>MUELLER, David</creatorcontrib><creatorcontrib>HAMMER, Uwe</creatorcontrib><creatorcontrib>KURZ, Josef Maximilian</creatorcontrib><creatorcontrib>WEINZIERL, Johannes</creatorcontrib><creatorcontrib>HUBERTUS, David Julian</creatorcontrib><creatorcontrib>OAKEY, Nadia</creatorcontrib><collection>esp@cenet</collection></facets><delivery><delcategory>Remote Search Resource</delcategory><fulltext>fulltext_linktorsrc</fulltext></delivery><addata><au>REMLINGER, Markus</au><au>SCHWIMMER, Helmut</au><au>MUELLER, David</au><au>HAMMER, Uwe</au><au>KURZ, Josef Maximilian</au><au>WEINZIERL, Johannes</au><au>HUBERTUS, David Julian</au><au>OAKEY, Nadia</au><format>patent</format><genre>patent</genre><ristype>GEN</ristype><title>IMPROVED INDUSTRIAL TRUCK</title><date>2018-08-02</date><risdate>2018</risdate><abstract>Die Erfindung betrifft ein Flurförderfahrzeug, umfassend wenigstens ein erstes Stützrad (31), wenigstens ein zweites Stützrad (32), wenigstens ein Antriebsrad (4), ein Fahrgestell (2; 11), und einen Pendelrahmen (10), welcher am Fahrgestell (2) mittels einer horizontalen Pendelachse (30) angelenkt ist, wobei das erste Stützrad (31) am Fahrgestell (2) angeordnet ist und wobei das zweite Stützrad (32) und das Antriebsrad (4) am Pendelrahmen (10) angeordnet sind. The invention relates to an industrial truck, comprising at least one first support wheel (31), at least one second support wheel (32), at least one drive wheel (4), a chassis (2; 11) and a pendulum frame (10), which is articulated to the chassis (2) by means of a horizontal pendulum shaft (30), wherein the first support wheel (31) is arranged on the chassis (2) and wherein the second support wheel (32) and the drive wheel (4) are arranged on the pendulum frame (10). L'invention concerne un chariot de manutention motorisé amélioré, comprenant au moins une première roue d'appui (31), au moins une deuxième roue d'appui (32), au moins une roue motrice (4), un châssis (2 ; 11), et un cadre pendulaire (10), lequel est articulé sur le châssis (2) au moyen d'un axe pendulaire (30) horizontal, la première roue d'appui (31) étant agencée sur le châssis (2) et la deuxième roue d'appui (32) et la roue motrice (4) étant agencées sur le cadre pendulaire (10).</abstract><oa>free_for_read</oa></addata></record>
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