Common rail injector for internal combustion engine, with high and low pressure connections outside engine or engine valve drive cavity when injector is built in

The common rail injector has a high pressure connection (9) connected to the injector via a high pressure fuel channel, and a low pressure connection (16) connected to the injector via a low pressure fuel channel. The high and low pressure connections are outside the engine or the engine valve drive...

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Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: RATHMAYR, HEINZ
Format: Patent
Sprache:eng ; ger
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Beschreibung
Zusammenfassung:The common rail injector has a high pressure connection (9) connected to the injector via a high pressure fuel channel, and a low pressure connection (16) connected to the injector via a low pressure fuel channel. The high and low pressure connections are outside the engine or the engine valve drive cavity (2) when the injector is built it. Die Erfindung betrifft einen Common Rail Injektor für Brennkraftmaschinen, mit einem Hochdruckanschluss (19), der über einen Hochdruckkraftstoffkanal (12) mit dem Injektor verbunden ist, und einem Niederdruckanschluss (16), der über einen Niederdruckkraftstoffkanal (13) mit dem Injektor verbunden ist. DOLLAR A Um die Montage des Injektors zu vereinfachen, sind der Hochdruckanschluss (19) und der Niederdruckanschluss (16) im eingebauten Zustand des Injektors außerhalb des Motors oder des Motorventilantriebsraums (2) angeordnet.