Bodywork with reinforcement, for vehicle, has rear ends of rear reinforcement braces fixed to fixing region of floor of tail end of vehicle
The bodywork includes reinforcing braces (22, 23), the rear ends (26, 27) of which are attached to a fixing region (30) of the floor (28, 29) of the vehicle tail end (41). There are two other V-form rear-end reinforcing braces (34, 35) angled to the rear in the direction of the rear end (33) of the...
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Hauptverfasser: | , |
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Format: | Patent |
Sprache: | eng ; ger |
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Zusammenfassung: | The bodywork includes reinforcing braces (22, 23), the rear ends (26, 27) of which are attached to a fixing region (30) of the floor (28, 29) of the vehicle tail end (41). There are two other V-form rear-end reinforcing braces (34, 35) angled to the rear in the direction of the rear end (33) of the tail end of the vehicle. and angled out towards the longitudinal bearers (12, 13).
Aus der DE 3905650 ist bereits ein Kraftfahrzeug bekannt, bei dem ein Boden der Karosserie durch V-förmig angeordnete Versteifungsstreben versteift sind. Aufgabe der Erfindung ist es, ein Kraftfahrzeug mit einer Karosserie zu schaffen, die eine hohe Steifigkeit aufweist. DOLLAR A Dies wird dadurch erreicht, dass die heckseitigen Enden (26, 27) der hinteren Versteifungsstreben (22, 23) an einem Anbindungsbereich (30) am Boden (28, 29) des Fahrzeughecks (41) befestigt sind, an dem die Enden (37, 38) von zwei weiteren V-förmig verlaufenden, heckseitigen Versteifungsstreben (34, 35) angeordnet sind und dass die heckseitigen Versteifungsstreben (34, 35) schräg nach hinten in Richtung eines hinteren Endes (33) des Fahrzeughecks (41) und schräg nach außen in Richtung von hinteren, am Boden des Fahrzeughecks befindlichen Längsträgern (12, 13) verlaufen und an den hinteren Längsträgern (12, 13) befestigt sind. |
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