Sliding rail for automobile seat, has profile including stop with tongue and stop body, where tongue is connected to leg at proximal end, and stop body has larger dimension at proximal end

The rail has a profile (2) slidably mounted with respect to another profile in a longitudinal direction. The former profile includes a leg extended vertically to a base (6). A stop (40) includes a tongue (41) and a stop body (46), where the tongue is connected to the leg at a proximal end. The stop...

Ausführliche Beschreibung

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Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: GRZYBEK, MACIEJ, REYMONDET, STEPHANE, CHENU, YVES, VINCENTY, JEANRISTOPHE, PAJAK, RAFAT, BERANGER, JEROME
Format: Patent
Sprache:eng ; ger
Schlagworte:
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Beschreibung
Zusammenfassung:The rail has a profile (2) slidably mounted with respect to another profile in a longitudinal direction. The former profile includes a leg extended vertically to a base (6). A stop (40) includes a tongue (41) and a stop body (46), where the tongue is connected to the leg at a proximal end. The stop body is in contact with another stop to which the latter profile is connected for relative sliding movement of the profiles, where the stop body has a larger dimension at the proximal end. Gleitschiene für einen Fahrzeugsitz, welche ein erstes Profil (2) und ein zweites Profil (3) umfasst, die gleitend entlang einer Längsrichtung (X) montiert sind, wobei das erste Profil (2) einen Sockel (6) umfasst, von dem sich zumindest ein Schenkel (14b) erstreckt, und einen ersten Anschlag (40) der eine erste Zunge (41) umfasst, welche einen Anschlagkörper (46) hat, und wobei die Zunge mit dem Schenkel (14b) über ein proximales Ende (44) verbunden ist, und der Anschlagkörper dazu vorgesehen ist um in Berührung gegen den zweiten Anschlag (60) zu gelangen, welcher mit dem zweiten Profil (3) verbunden ist. Das proximale Ende (44) hat in der Längsrichtung (X) eine erste Erstreckung (L1), welche größer ist als eine zweite Erstreckung (L2) des Anschlagkörpers (46).