Side wall arrangement for body of passenger car, has side wall covering adjustable relatively to reinforcement structure, where hole is formed in reinforcement structure and functions as measuring hole
The arrangement has a side wall covering (30) adjustable relatively to a reinforcement structure (34) behind the covering. A first hole is formed as a main locating hole (48), and a second hole (50) is provided for feed through of cable harnesses between a body and a door, where the two holes are fo...
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Hauptverfasser: | , , |
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Format: | Patent |
Sprache: | eng ; ger |
Schlagworte: | |
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Zusammenfassung: | The arrangement has a side wall covering (30) adjustable relatively to a reinforcement structure (34) behind the covering. A first hole is formed as a main locating hole (48), and a second hole (50) is provided for feed through of cable harnesses between a body and a door, where the two holes are formed in an area of a door pillar (40). A third hole is formed in the reinforcement structure and functions as a measuring hole (60). A door sectioning point is formed in an area of the second hole, where body-sided main cable harnesses of door cable harnesses are separated at the point.
Die Erfindung betrifft eine Seitenwandanordnung für eine Karosserie eines Personenkraftwagens, mit einer Seitenwandbeplankung (30), die relativ zu einer dahinter liegenden Verstärkungsstruktur (34) einstellbar und in der eingestellten Position fixierbar ist, mit zwei im Bereich einer Türsäule (40) vorgesehenen Löchern (48, 50), welche als Hauptaufnahmeloch (48) der Seitenwandbeplankung (30) und als Loch (50) zur Durchführung eines Kabelstrangs (52) zwischen der Karosserie und einer korrespondierenden Tür (42) vorgesehen sind, wobei das eine Loch (48) als Hauptaufnahmeloch und das andere Loch (50) zur Durchführung des Kabelstrangs (52) zwischen der Karosserie und der korrespondierenden Tür (42) vorgesehen ist, und wobei die Seitenwandanordnung ein drittes Loch (60) in der Verstärkungsstruktur (34) umfasst, welches als Messloch dient. |
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