Motor-vehicle body has two seat crossbeams in base area of motor vehicle, which are connected with medium tunnel, where seat crossbeams are conducted in U-profile formed cross-sections

The motor-vehicle body (2) has two seat crossbeams (4,5) in a base area (1) of a motor vehicle, which is connected with a medium tunnel (3). The seat crossbeams are conducted in U-profile formed cross-sections, which are fixed with an arm stop mechanism in a vehicle base. The latter seat crossbeam h...

Ausführliche Beschreibung

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Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: GARCIA, MARCOS, SUAZNABAR MENDOZA, BORIS, SCHAEF, URSULA, HOGENMUELLER, JAN, TEICHMANN, HEIKO
Format: Patent
Sprache:eng ; ger
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Beschreibung
Zusammenfassung:The motor-vehicle body (2) has two seat crossbeams (4,5) in a base area (1) of a motor vehicle, which is connected with a medium tunnel (3). The seat crossbeams are conducted in U-profile formed cross-sections, which are fixed with an arm stop mechanism in a vehicle base. The latter seat crossbeam has an air duct sleeve (14), which holds in a web plate fastened in the latter seat crossbeam. The air duct sleeve is connected with front and rear air ducts. Der Fahrzeugaufbau eines Kraftfahrzeugs umfasst mindestens einen Sitzquerträger im Bodenbereich, der mit einem Mitteltunnel verbunden ist, wobei der Sitzquerträger im Querschnitt u-profilförmig ausgeführt ist und mit Schenkelabstellungen am Fahrzeugboden befestigbar ist und der Sitzquerträger eine in Fahrzeuglängsrichtung verlaufende Luftführungshülse umfasst, die in einem innerhalb des Sitzquerträgers befestigten Stegblech gehalten wird und mit einer vorderen und hinteren Luftführung einer Klim beabstandet zur Baueinheit des Mitteltunnels wie zu einem Versteifungsquerträger und einer Tunnelkonsole angeordnet ist.