Valve arrangement for motor vehicle, has non-return valve releasing passage from inlet chamber to outlet chamber during minimum excess pressure, and pressure regulating valve blocking another passage from outlet chamber to inlet chamber

The valve arrangement (2) has an inlet chamber (12), which is connected with an inlet (16), and an outlet chamber (14) that is connected with an outlet (18) and is separated from the inlet chamber by a separating wall (10). A non-return valve (17) releases a passage (22) from the inlet chamber to th...

Ausführliche Beschreibung

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Hauptverfasser: KLAAS, HELGE, CONRAD, ELKE, HERBST, MANFRED, REULEIN, TIMO, ENGELHARDT, KLAUS
Format: Patent
Sprache:eng ; ger
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Beschreibung
Zusammenfassung:The valve arrangement (2) has an inlet chamber (12), which is connected with an inlet (16), and an outlet chamber (14) that is connected with an outlet (18) and is separated from the inlet chamber by a separating wall (10). A non-return valve (17) releases a passage (22) from the inlet chamber to the outlet chamber during a minimum excess pressure, and is integrated into the separating wall. A pressure regulating valve (19) blocks a passage (34) from the outlet chamber to the inlet chamber during a minimum lower pressure, and is integrated into the separating wall. Eine Ventilanordnung (2) für ein Kraftfahrzueg enthält eine mit einem Eingang (16) verbundene Eingangskammer (12) und eine durch eine Trennwand (10) von der Eingangskammer (12) getrennte, mit einem Ausgang (18) verbundene Ausgangskammer (14), und ein in die Trennwand (10) integriertes, ab einem Minimalüberdruck (Deltap1) einen Durchgang (22) von der Eingangskammer (12) zur Ausgangskammer (14) freigebendes Rückschlagventil (17) und ein in die Trennwand (10) integriertes, ab einem Minimalunterdruck (Deltap2) einen Durchgang (34) von der Ausgangskammer (14) zur Eingangskammer (12) versperrendes Druckregelventil (19).