Independent front wheel suspension for vehicles has damper leg with direct cardan joint to transverse control arm guide
The front wheel suspension has a damper leg (202) which is pivoted at the bottom to the transverse arm control guide (213) and supports it. The cantilever (209) serves as the upper guide and is pivoted in the central region of the damper leg at a cardan joint to the wheel carrier. It can turn on the...
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Format: | Patent |
Sprache: | eng ; ger |
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Zusammenfassung: | The front wheel suspension has a damper leg (202) which is pivoted at the bottom to the transverse arm control guide (213) and supports it. The cantilever (209) serves as the upper guide and is pivoted in the central region of the damper leg at a cardan joint to the wheel carrier. It can turn on the damper leg.
Für eine Radaufhängung für Kraftfahrzeuge mit einem Dämpferbein und einer unteren und einer oberen Querlenkerführung wird bei Anlenkung der oberen Querlenkerführung am Dämpferbein und unmittelbarer gelenkiger Anlenkung des Dämpferbeins an der unteren Querlenkerführung eine Abstützung des Dämpferbeins in Bezug auf Momente um seine Drehachse über einen Kragarm vorgeschlagen, der seinerseits über einen Stützlenker karosserieseitig abgestützt ist. |
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