The Dimensions of Parent-School Partnership

Bibliography of the reviewed special issue: Pusztai, G., & Engler, Á. (Eds.) (2020). Value-Creating Pedagogy in School and Family. Kapocs, Special Issue. Maria Kopp Institute for Demography and Families (KINCS).

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Central European journal of educational research 2023-12, Vol.5 (2), p.98
Hauptverfasser: Tóth, Réka, Bodnár, Dániel
Format: Artikel
Sprache:eng
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:Bibliography of the reviewed special issue: Pusztai, G., & Engler, Á. (Eds.) (2020). Value-Creating Pedagogy in School and Family. Kapocs, Special Issue. Maria Kopp Institute for Demography and Families (KINCS).
ISSN:2677-0326
2677-0326
DOI:10.37441/cejer/2023/5/2/13186