A Response to “In vivo Simulation-Based Learning for Undergraduate Medical Students: Teaching and Assessment” [Letter]

Jessica Nicholls-Mindlin, Anna Chelchowska, Lucy Mellers Medical Sciences, University of Oxford, Oxford, UKCorrespondence: Jessica Nicholls-MindlinMedical Sciences Office, John Radcliffe Hospital, Headley Way, Oxford, OX3 9DU, UKTel +44 1865285783Email jessica.nicholls-mindlin@worc.ox.ac.uk View the...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Advances in medical education and practice 2021-01, Vol.12, p.1185-1186
Hauptverfasser: Nicholls-Mindlin, Jessica, Chelchowska, Anna, Mellers, Lucy
Format: Artikel
Sprache:eng
Schlagworte:
Online-Zugang:Volltext
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:Jessica Nicholls-Mindlin, Anna Chelchowska, Lucy Mellers Medical Sciences, University of Oxford, Oxford, UKCorrespondence: Jessica Nicholls-MindlinMedical Sciences Office, John Radcliffe Hospital, Headley Way, Oxford, OX3 9DU, UKTel +44 1865285783Email jessica.nicholls-mindlin@worc.ox.ac.uk View the original paper by Dr Sideris and colleagues
ISSN:1179-7258
1179-7258
DOI:10.2147/AMEP.S338895