Module based health education on stress & depression- effectiveness and feasibility study among schools in Dakshina Kannada: a pilot study

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Veröffentlicht in:Journal of Indian Association for Child and Adolescent Mental Health 2021-07, Vol.17 (3), p.37-56
Hauptverfasser: Namboothiri G, Narayanan, Sathyanath M, Shreyaswi, Baisil, Sharon, P, Gowthami, Rashmi, Anusha, Kundapur, Rashmi, R, Vidya, Alex, Prince, A.U, Shameena, George, Grace M., H.N, Harshitha, Maiya, G. Rakesh, R, Kavya, Dineshbhai, Faliya Karishma, Queen Nesan, Shiny Chrism
Format: Artikel
Sprache:eng
Online-Zugang:Volltext bestellen
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Beschreibung
Zusammenfassung:
ISSN:0973-1342
0973-1342
2754-6349
DOI:10.1177/0973134220210303