Boom marketing to the ultimate power consumer--the baby boomer woman
"Women make the vast majority of purchasing decisions in the United States, spending trillions of dollars every year on everything from food and clothing to appliances, cars, vacations, real estate, and much more. One huge, affluent segment of that demographic wields more spending clout than an...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Weitere Verfasser: | |
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
New York
American Management Association
2006
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | lizenzpflichtig |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Search Result 1
DE-1047
Volltext
Boom marketing to the ultimate power consumer--the baby boomer woman
Veröffentlicht 2006
DE-1046
DE-1047
Volltext
Elektronisch
E-Book
Search Result 2
Boom marketing to the ultimate power consumer--the baby boomer woman
Veröffentlicht 2006
Elektronisch
E-Book
Search Result 3
Inhaltsverzeichnis
Boom marketing to the ultimate power consumer - the baby boomer woman
Veröffentlicht 2006
Table of contents
Inhaltsverzeichnis
Buch