Boom marketing to the ultimate power consumer--the baby boomer woman

"Women make the vast majority of purchasing decisions in the United States, spending trillions of dollars every year on everything from food and clothing to appliances, cars, vacations, real estate, and much more. One huge, affluent segment of that demographic wields more spending clout than an...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Brown, Mary 1959- (VerfasserIn)
Weitere Verfasser: Orsborn, Carol (MitwirkendeR)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: New York American Management Association 2006
Schlagworte:
Online-Zugang:lizenzpflichtig
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Search Result 1

Boom marketing to the ultimate power consumer--the baby boomer woman von Brown, Mary

Veröffentlicht 2006
DE-1046
DE-1047
Volltext
Elektronisch E-Book
Search Result 2

Boom marketing to the ultimate power consumer--the baby boomer woman von Brown, Mary 1959-

Veröffentlicht 2006
Elektronisch E-Book
Search Result 3

Boom marketing to the ultimate power consumer - the baby boomer woman

Veröffentlicht 2006
Table of contents
Inhaltsverzeichnis
Buch