Bill It, Kill It, or Keep It Free?

Many B2B companies seek to grow beyond traditional product lines by venturing into new services. Yet they often overlook the opportunity to capture sales from free services they provide. This article outlines the free-to-fee, or F2F, service transition. It shows how to inventory free services (categ...

Ausführliche Beschreibung

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Hauptverfasser: Ulaga, Wolfgang (VerfasserIn), Michel, Stefan (VerfasserIn), Hinterhuber, Andreas (VerfasserIn), Liozu, Stephan (VerfasserIn), Kohli, Ajay (VerfasserIn), Sawhney, Mohanbir (VerfasserIn), Steenkamp, Jan-Benedict (VerfasserIn), Homburg, Christian (VerfasserIn), Copaṛā, Sunīla (VerfasserIn), Wouters, Marc (VerfasserIn), Ritson, Mark (VerfasserIn), Mohr, Jakki (VerfasserIn), Gebauer, Heiko (VerfasserIn), Nambisan, Satish (VerfasserIn), Anderson, James (VerfasserIn), Ng, Irene (VerfasserIn), O'Beirne, Rebecca (VerfasserIn), Monroe, Kent B. (VerfasserIn), Bharadwaj, Sundar (VerfasserIn)
Körperschaft: Safari, an O'Reilly Media Company (MitwirkendeR)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: [Erscheinungsort nicht ermittelbar] MIT Sloan Management Review 2018
Ausgabe:1st edition.
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Online-Zugang:lizenzpflichtig
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