Sports marketing a strategic perspective

Part I: Contingency framework for strategic sports marketing -- Emergence of sports marketing -- Contingency framework for strategic sports marketing -- Part II: Planning for market selection decisions -- Research tools for understanding sports consumers -- Understanding participants as consumers --...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Shank, Matthew D. (VerfasserIn), Lyberger, Mark R. (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: London ; New York Routledge 2022
Ausgabe:6th edition
Schlagworte:
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Search Result 1

Sports marketing a strategic perspective von Shank, Matthew D., Lyberger, Mark R.

Veröffentlicht 2015
Buch
Search Result 2

Sports marketing a strategic perspective von Shank, Matthew D., Lyberger, Mark R.

Veröffentlicht 2015
lizenzpflichtig
Elektronisch E-Book
Search Result 3

Sports marketing a strategic perspective von Shank, Matthew D.

Veröffentlicht 2005
Buch
Search Result 4

Sports marketing a strategic perspective von Shank, Matthew D.

Veröffentlicht 2002
Inhaltsverzeichnis
Buch
Search Result 5

Sports marketing a strategic perspective von Shank, Matthew D.

Veröffentlicht 1999
Buch