International students’ multilingual literacy practices an asset-based approach to understanding academic discourse socialization
This book presents the results of research that focused on international students receiving writing instruction on a US university campus. It explores how the students developed their foreign-student identities and their own ways of grappling with the unique issues they encountered as they worked to...
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | De Costa, Peter I. (HerausgeberIn), Li, Wendy (HerausgeberIn), Lee, Jongbong (HerausgeberIn) |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Bristol ; Jackson
Multilingual Matters
[2022]
|
Schriftenreihe: | New perspectives on language and education
109 |
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-1043 DE-1046 DE-858 DE-Aug4 DE-859 DE-860 DE-473 DE-739 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
-
Plurilingualism in teaching and learning complexities across contexts
Veröffentlicht: (2018) -
Pedagogies and policies for publishing research in English local initiatives supporting international scholars
Veröffentlicht: (2019) -
English for research publication purposes critical plurilingual pedagogies
von: Englander, Karen, et al.
Veröffentlicht: (2019) -
Before Shaughnessy Basic Writing at Yale and Harvard, 1920-1960
von: Ritter, Kelly
Veröffentlicht: (2009) -
The Cultural Capital of Asian American Studies Autonomy and Representation in the University
von: Chiang, Mark
Veröffentlicht: (2009)