Employer branding for competitive advantage models and implementation strategies

This book shows how to build and maintain a distinctive and credible employer brand and develop a set of relevant success metrics to help measure return on investment (ROI). Starting with the current interest in employer branding, this book looks at the historical roots of brand management and the p...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Rana, Geeta (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:English
Veröffentlicht: Boca Raton ; London ; New York CRC Press 2021
Ausgabe:First edition
Schriftenreihe:Information technology, management and operations research practices
Schlagworte:
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!

Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar

Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.

Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:

it.bib-wue@thws.de