The game audio strategy guide a practical course
"The Game Audio Strategy Guide is a comprehensive text designed to turn both novices and experienced audio designers into technical game audio pros. Providing both a theoretical foundation and practical insights, The Game Audio Strategy Guide offers a thorough look at the tools and methods need...
Gespeichert in:
Hauptverfasser: | Zdanowicz, Gina (VerfasserIn), Bambrick, Spencer (VerfasserIn) |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
New York, NY
Routledge
2020
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | URL des Erstveroeffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
Ähnliche Einträge
-
Game audio with FMOD and Unity
von: Robinson, Ciarán
Veröffentlicht: (2019) -
Getting started with C++ audio programming for game development
von: Gouveia, David
Veröffentlicht: (2013) -
Beep to boom the development of advanced runtime sound systems for games and extended reality
von: Goodwin, Simon N.
Veröffentlicht: (2019) -
The game audio tutorial a practical guide to sound and music for interactive games
von: Stevens, Richard
Veröffentlicht: (2011) -
Principles of game audio and sound design sound design and audio implementation for interactive and immersive media
von: Sinclair, Jean-Luc
Veröffentlicht: (2020)