Ethnic marketing theory, practice and entrepreneurship

The ultimate objective is to reduce the theory-practice divide through the development of a collaborative framework between business and scholars that converts into theory-in-use."--Provided by publisher

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Pires, Guilherme D. (VerfasserIn), Stanton, John L. (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: New York, NY Routledge 2019
Schriftenreihe:Routledge studies in marketing
Routledge studies in marketing 5
Schlagworte:
Online-Zugang:URL des Erstveroeffentlichers
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Search Result 1

Ethnic marketing theory, practice and entrepreneurship von Pires, Guilherme D., Stanton, John L.

Veröffentlicht 2019
lizenzpflichtig
Elektronisch E-Book
Search Result 2

Ethnic marketing theory, practice and entrepreneurship von Pires, Guilherme D. 19XX-, Stanton, P. John

Veröffentlicht 2019
UER01
URL des Erstveröffentlichers
Elektronisch E-Book