Reversing the cult of speed in higher education the slow movement in the arts and humanities
A collection of essays written by arts and humanities scholars across disciplines, this book argues that higher education has been compromised by its uncritical acceptance of our culture's standards of productivity, busyness, and speed. Inspired by the Slow Movement, contributors explain how an...
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | Gearhart, Stephannie S. (HerausgeberIn, MitwirkendeR), Chambers, Jonathan L. 1966- (HerausgeberIn, MitwirkendeR), Rayzberg, Margarita (MitwirkendeR), Smith, Blake 1988- (MitwirkendeR) |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
New York
Routledge
2019
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | URL des Erstveroeffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
Ähnliche Einträge
-
Contemplative Studies in Higher Education New Directions for Teaching and Learning, Number 134
von: Sanders, Linda A.
Veröffentlicht: (2013) -
The agenda for the humanities and higher education for the 21st century
von: Graubard, Stephen Richards 1924-2021
Veröffentlicht: (1989) -
Digital humanities pedagogy practices, principles and politics
Veröffentlicht: (2012) -
Modern technologies for teaching and learning in socio-humanitarian disciplines
Veröffentlicht: (2019) -
Teaching psychology in higher education
Veröffentlicht: (2010)