Children in hospitality and tourism marketing and managing experiences
This book works to fill a serious gap in tourism and hospitality research – children as future consumers. For decades, researchers and industry practitioners alike have overlooked and undervalued the significance of children’s perspectives and their influence as decision-makers. However, the United...
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | , |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Berlin ; Boston
De Gruyter
[2020]
|
Schriftenreihe: | De Gruyter studies in tourism
volume 4 |
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-12 DE-1043 DE-1046 DE-858 DE-Aug4 DE-898 DE-859 DE-860 DE-473 DE-706 DE-945 DE-29 DE-739 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Search Result 1
Inhaltsverzeichnis
Children in hospitality and tourism marketing and managing experiences
Veröffentlicht 2020
Volltext
Inhaltsverzeichnis
Buch
Search Result 2
Children in hospitality and tourism marketing and managing experiences
Veröffentlicht 2020
DE-1050
Elektronisch
E-Book