Children in hospitality and tourism marketing and managing experiences

This book works to fill a serious gap in tourism and hospitality research – children as future consumers. For decades, researchers and industry practitioners alike have overlooked and undervalued the significance of children’s perspectives and their influence as decision-makers. However, the United...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Weitere Verfasser: Séraphin, Hugues (HerausgeberIn), Gowreesunkar, Vanessa (HerausgeberIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Berlin ; Boston De Gruyter [2020]
Schriftenreihe:De Gruyter studies in tourism volume 4
Schlagworte:
Online-Zugang:DE-12
DE-1043
DE-1046
DE-858
DE-Aug4
DE-898
DE-859
DE-860
DE-473
DE-706
DE-945
DE-29
DE-739
URL des Erstveröffentlichers
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Search Result 1

Children in hospitality and tourism marketing and managing experiences

Veröffentlicht 2020
Volltext
Inhaltsverzeichnis
Buch
Search Result 2

Children in hospitality and tourism marketing and managing experiences

Veröffentlicht 2020
DE-1050
Elektronisch E-Book