Engaging Language Learners in Contemporary Classrooms
This accessible book offers a fresh perspective on engagement, with an emphasis on how teachers can create the conditions for active engagement and the role learners can play in shaping the way they learn. Drawing on extensive theoretical knowledge, the book takes an applied approach, providing clea...
Gespeichert in:
Hauptverfasser: | Mercer, Sarah 1974- (VerfasserIn), Dörnyei, Zoltán 1960- (VerfasserIn) |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Cambridge
Cambridge University Press
[2020]
|
Schriftenreihe: | Cambridge Professional Learning
|
Schlagworte: | |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
Ähnliche Einträge
-
Motivating learning
von: Hadfield, Jill, et al.
Veröffentlicht: (2013) -
Motivating learners, motivating teachers building vision in the language classroom
von: Dörnyei, Zoltán 1960-, et al.
Veröffentlicht: (2014) -
Teaching and researching motivation
von: Dörnyei, Zoltán 1960-
Veröffentlicht: (2015) -
Teaching and researching motivation
von: Dörnyei, Zoltán 1960-, et al.
Veröffentlicht: (2013) -
Motivation zum Fremdsprachenunterricht Dokumentation der Tagung im September 1986 in Ludwigshafen
Veröffentlicht: (1987)