Bridging educational leadership, curriculum theory and Didaktik non-affirmative theory of education
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | Uljens, Michael 1962- (HerausgeberIn), Ylimaki, Rose M. (HerausgeberIn) |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Cham
Springer Open
[2017]
|
Schriftenreihe: | Educational governance research
volume 5 |
Schlagworte: | |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
Ähnliche Einträge
-
Alternative Schooling and Student Engagement Canadian Stories of Democracy within Bureaucracy
Veröffentlicht: (2017) -
Opportunity to Learn, Curriculum Alignment and Test Preparation a Research Review
Veröffentlicht: (2017) -
Higher education Handbook of theory and research
Veröffentlicht: (2018) -
Power, curriculum, and embodiment re-thinking curriculum as counter-conduct and counter-politics
von: Burns, James P.
Veröffentlicht: (2018) -
South African schooling: The Enigma of inequality a study of the present situation and future possibilities
Veröffentlicht: (2019)