Handbook of research on strategic alliances and value co-creation in the service industry
"[This book] is a comprehensive source of scholarly material on frameworks for the effective management of value co-creation in contemporary business contexts. Highlighting relevant perspectives across a range of topics, such as public relations, service-dominant logic, and consumer culture the...
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | , |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Hershey PA, USA
IGI Global, Disseminator of Knowledge
[2017]
|
Schriftenreihe: | Advances in hospitality, tourism, and the services industry (AHTSI) book series
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-1050 DE-573 DE-91 DE-706 DE-20 DE-1049 DE-898 DE-83 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar
Unser Bibliotheksverwaltungssystem ist momentan wegen Wartungsarbeiten nicht verfügbar.
Bestandes- und Verfügbarkeitsinformationen können momentan leider nicht angezeigt werden. Wir entschuldigen uns für die Umstände und stehen für weitere Fragen gerne zur Verfügung:
Online
DE-1050DE-573
DE-91
DE-706
DE-20
DE-1049
DE-898
DE-83
URL des Erstveröffentlichers