The power of communicating the family firm status the positive effect of family firms as a brand on consumer buying behavior and consumer happiness
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Abschlussarbeit Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Wiesbaden
Springer Gabler
[2018]
|
Schriftenreihe: | Familienunternehmen und KMU
Research |
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | BTU01 EUV01 FAB01 FAW01 FHA01 FHI01 FHM01 FHN01 FHO01 FHR01 FKE01 FLA01 FNU01 FRO01 FWS01 FWS02 HTW01 HWR01 TUM01 UBG01 UBR01 UBT01 UBW01 UBY01 UEI01 UER01 UPA01 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Search Result 1
The Power of Communicating the Family Firm Status the Positive Effect of Family Firms as a Brand on Consumer Buying Behavior and Consumer Happiness
Veröffentlicht 2018
Inhaltsverzeichnis
Abschlussarbeit
Buch
Search Result 2
The Power of Communicating the Family Firm Status The Positive Effect of Family Firms As a Brand on Consumer Buying Behavior and Consumer Happiness
Veröffentlicht 2017
HWR01
Elektronisch
E-Book