Blumfeld und die Hamburger Schule Sekundarität – Intertextualität – Diskurspop
The early work of the most important band of the "Hamburger Schule", Blumfeld, is profiled as an attempt to critically engage in the medium of pop music without falling behind the level of complexity of poststructuralist theory
Gespeichert in:
1. Verfasser: | |
---|---|
Format: | Abschlussarbeit Elektronisch E-Book |
Sprache: | German |
Veröffentlicht: |
Göttingen
V&R Unipress
2016
|
Ausgabe: | 1. Aufl |
Schriftenreihe: | Westwärts
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | DE-898 DE-473 DE-1052 DE-860 DE-M483 DE-1949 URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Zusammenfassung: | The early work of the most important band of the "Hamburger Schule", Blumfeld, is profiled as an attempt to critically engage in the medium of pop music without falling behind the level of complexity of poststructuralist theory |
---|---|
Beschreibung: | 1 Online-Ressource (420 Seiten) Ill 155 x 232 mm |
DOI: | 10.14220/9783737005944 |