Decoding the New Consumer Mind How and Why We Shop and Buy

A decade of swift and stunning change has profoundly affected the psychology of how, when, and why we shop and buy. In Decoding the New Consumer Mind, award-winning consumer psychologist Kit Yarrow shares surprising insights about the new motivations and behaviors of shoppers, taking marketers where...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Yarrow, Kit (VerfasserIn)
Format: Elektronisch E-Book
Sprache:English
Veröffentlicht: Somerset Wiley 2014
Ausgabe:1st ed
Schlagworte:
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Search Result 1

Decoding the new consumer mind how and why we shop and buy von Yarrow, Kit 1958-

Veröffentlicht 2014
BSB01
Elektronisch E-Book
Search Result 2

Decoding the new consumer mind how and why we shop and buy von Yarrow, Kit 1958-

Veröffentlicht 2014
Inhaltstext
Buch
Search Result 3

Decoding the new consumer mind how and why we shop and buy von Yarrow, Kit 1958-

Veröffentlicht 2014
lizenzpflichtig
Elektronisch E-Book