Dramatic interactions in education Vygotskian and sociocultural approaches to drama, education and research
"Dramatic Interactions in Education draws together contemporary sociocultural research across drama and educational contents to draw out implications for researchers and practitioners both within and outside the field. Drama is a field for which human interactions, experience, emotional express...
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | Davis, Susan 1961- (HerausgeberIn), Grainger Clemson, Hannah ca. 20. Jh (HerausgeberIn), Ferholt, Beth ca. 20. Jh (HerausgeberIn), Jansson, Satu-Mari ca. 20. Jh (HerausgeberIn), Marjanovic-Shane, Ana ca. 20. Jh (HerausgeberIn) |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
London ; Oxford ; New York ; New Delhi ; Sydney
Bloomsbury
2015
|
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | Cover image Inhaltsverzeichnis |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
Ähnliche Einträge
-
A Vygotskian analysis of children's play behaviours beyond the home corner
Veröffentlicht: (2020) -
Vygotsky's theory in early childhood education and research Russian and Western values
Veröffentlicht: (2018) -
Vygotskian approaches to second language research
Veröffentlicht: (1994) -
Vygotsky's educational theory in cultural context
Veröffentlicht: (2003) -
Tools of the mind the Vygotskian approach to early childhood education
von: Bodrova, Elena, et al.
Veröffentlicht: (2007)