Approaches to results-based funding in tertiary education identifying finance reform options for Chile
"Unrealized potential exists for increasing accountability and transparency in Chilean tertiary education by allocating resources based on achieved results rather than historical precedence and political negotiation. Against this background, Thorn, Holm-Nielsen, and Jeppesen profile approaches...
Gespeichert in:
Hauptverfasser: | Thorn, Kristian (VerfasserIn), Jeppesen, Jette Samuel (VerfasserIn), Holm-Nielsen, Lauritz (VerfasserIn) |
---|---|
Format: | Elektronisch E-Book |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
[Washington, D.C]
World Bank
2004
|
Schriftenreihe: | Policy research working paper
3436 |
Schlagworte: | |
Online-Zugang: | URL des Erstveröffentlichers |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
-
Funding growth in bank-based and market-based financial systems evidence from firm level data
von: Demirgüç-Kunt, Asli 1961-
Veröffentlicht: (2000) -
Performance-based Funding for Public Research in Tertiary Education Institutions Workshop Proceedings
Veröffentlicht: (2010) -
Funding the IMF why an increase in quotas?
von: Ray, Esha
Veröffentlicht: (1995) -
When do long run identifying restrictions give reliable results?
von: Faust, Jon, et al.
Veröffentlicht: (1994) -
Progress in participation in tertiary education in India from 1983 to 2004
von: Azam, Mehtabul
Veröffentlicht: (2008)